Βήματα-κατασκευής-ιστοσελίδων

Μια ιστοσελίδα πέρα από όμορφη αισθητικά, προς τον επισκέπτη που την περιηγείται, θα πρέπει να είναι και εύχρηστη.
Καλά δομημένη, με περιεχόμενο το οποίο θα είναι ενδιαφέρον, αναλυτικό σχετικά με την υπηρεσία ή το προϊόν το οποίο προσφέρει και θέλει να προωθήσει η κάθε επιχείρηση.

Επίσης μεγάλες εικόνες και έντονα χρώματα προσελκύουν το ενδιαφέρον και την προσοχή στον αναγνώστη.

Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να σας πω, είναι πως κάθε ιστοσελίδα που δημιουργείται θα πρέπει να υπάρχει ένας λόγος και φυσικά στόχος για το τελικό αποτέλεσμα.

Ας δούμε τα 4 βήματα κατασκευής ιστοσελίδων

Πρώτο βήμα η δημιουργία πλάνου.

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως για κάθε νέα ιστοσελίδα, μετά το ενδιαφέρον σας προς τον web designer, θα πρέπει μαζί να καταλήξετε στην τακτική που θα ακολουθήσετε, ώστε να γίνει μια λειτουργική και αποδοτική κατασκευή ιστοσελίδας.

Μερικά από τα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν είναι:

  • Σε ποιον θα απευθύνεται η ιστοσελίδα; Ποιο δηλαδή θα είναι το κοινό το οποίο επιθυμητέ να προσελκύσετε.
  • Τι είδους ιστοσελίδα θα είναι; Παρουσίασης, ηλεκτρονικό κατάστημα, ενημερωτική, εκπαιδευτική, ιατρικού περιεχομένου κ.α.
  • Το ύφος και το είδος του περιεχομένου. Αυτό αφορά τον αισθητικό τρόπο προσέγγισης και υλοποίησης της ιστοσελίδας και στο design. Επίσης συζήτηση θα πρέπει να γίνει, για να βρεθεί και το κατάλληλο περιεχόμενο.
  • Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός; Αν ναι, ανάλυση και προτάσεις για το τι διαφορετικό μπορείτε να κάνετε;
  • Υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει κάποιου είδους προώθηση της ιστοσελίδας; Δηλαδή seo προώθηση ιστοσελίδας.

Οι ερωτήσεις αυτές καθώς και κάποιες επιπλέον, γίνονται για να παρθεί εξαρχής μια σωστή πορεία στην κατασκευή ιστοσελίδας, αλλά γενικότερα για το μελλοντικό πλάνο και τη στρατηγική του digital marketing της επιχείρηση.

Δεύτερο βήμα η δημιουργία περιεχομένου.

Η δημιουργία περιεχομένου είναι ένα από τα πολυτιμότερα πράγματα σε μια ιστοσελίδα. Το περιεχόμενο είναι αυτό που θα διαβάζει ο χρήστης, προτού μιλήσει με εσάς, για να καταλήξει εάν θα επιλέξει μια από τις υπηρεσίες σας ή κάποιο προϊόν σας.

Το περιεχόμενο είναι αυτό, που θα εξηγεί στον πελάτη, τι προσφέρετε. Με τέτοιο τρόπο, όπως θα του μιλούσατε αν σας επισκεπτόταν στο γραφείο ή το κατάστημα σας.

“Μην ξεχνάτε πως μια ιστοσελίδα είναι η βιτρίνα της επιχείρησης σας. Θα πρέπει αυτός που θα διαβάζει το περιεχόμενο σας,  να αντιληφθεί τι είναι αυτό που θα περιμένει από εσάς. Θα πρέπει δηλαδή να σας ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.”

Ας συνεχίσουμε…

4 Βήματα-κατασκευής-ιστοσελίδων
Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου είναι ο σύμμαχος στο SEO.

Πρώτον, θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο από την αρχή εάν θα γίνει “SEO” μαζί με την κατασκευή ιστοσελίδας. Αυτό είναι σημαντικό για τον τρόπο που θα δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα.

Συμβουλές και καλές πρακτικές για ένα ενδιαφέρον αλλά και σωστά δομημένο περιεχόμενο θα δούμε σε κάποιο άλλο άρθρο.

Στη συνέχεια, εκτός από το πλούσιο περιεχόμενο θα πρέπει να υπάρχουν και ωραία “γραφικά”. Δηλαδή εικόνες/banners σε συνδυασμό με τα κείμενα, που θα αντικατοπτρίζουν αυτά που λέτε με λόγια.

Πάντα μια όμορφη εικόνα κάνει τη διαφορά σε ένα μονοκόμματο κείμενο, το οποίο κουράζει και δύσκολα θα καταφέρετε τον επισκέπτη, να δει αυτό που γράφετε μέχρι τέλους.

Επιπλέον οι εικόνες θα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και ευκρίνειας και να δείχνουν πως η ιστοσελίδα σας είναι επαγγελματική. Το όλο θέμα είναι να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του χρήστη, να συνεχίσει να περιηγείται και στις επόμενες σελίδες. Χτίζοντας έτσι εμπιστοσύνη ανάμεσα στον εν δυνάμει πελάτη και την εταιρεία σας.

Τρίτο βήμα η ενσωμάτωση λειτουργιών.

Τώρα μετά το περιεχόμενο έχουν σειρά οι διάφορες λειτουργίες που θα ενσωματωθούν στην ιστοσελίδα, οι οποίες θα είναι είτε απαραίτητες ανάλογα τον τύπο ιστοσελίδας που διαλέξατε εξαρχής, ή ακόμα για να κάνουν την ιστοσελίδα σας πιο εύχρηστη στην εμπειρία του χρήστη.

Μερικές από αυτές τις λειτουργίες είναι:

  • Η δυνατότητα να είναι η ιστοσελίδα πολυγλωσσική.
  • Να έχει τη δυνατότητα άμεσης συνομιλίας (Live Chat) με κάποιον πελάτη σας ή κάποιον που θέλει να ρωτήσει κάποια πληροφορία για την επιχείρηση σας.
  • Να υπάρχει δυνατότητα ταξινόμησης-φίλτρων σε περίπτωση που έχουμε ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Δυνατότητα άμεσης πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική, Paypal, αλλά και κρυπτονομισμάτων όπως είναι το Bitcoin. Υπολογισμός κόστους, φόρου, μεταφορικών, κ.α.

Τέταρτο βήμα ο έλεγχος & η δημοσίευση.

Τέλος, σαν τελευταίο βήμα πριν από την δημοσίευση της ιστοσελίδας, είναι το στάδιο των δοκιμών ότι όλα λειτουργούν απροβλημάτιστα και ότι δεν υπάρχει κάποιο σφάλμα κάποια έλλειψη στο περιεχόμενο ή κάποια άλλη δυσλειτουργία στην ιστοσελίδα.

+1 Έξτρα συμβουλή.

Να θυμάστε, μια δυναμική ιστοσελίδα και μετά την ολοκλήρωση της χρειάζεται παρακολούθηση, ενημέρωση και συνεχή προσθήκη νέου, ανανεωμένου περιεχομένου.

Ποτέ καμία ιστοσελίδα δεν θα μείνει όπως στην αρχή. Πάντα θα δημιουργούνται σφάλματα συνήθως μικρά και ασήμαντα αλλά κάποιες φορές ίσως δημιουργηθούν και λίγο σοβαρότερα προβλήματα.

Άμεσα όμως θα πρέπει κάποιος να κάνει την διόρθωση των σφαλμάτων και να είναι υπεύθυνος για την διαχείριση ιστοσελίδας, γιατί πάντα όλα λύνονται.

Συχνά νομίζουν… ότι μόλις τελειώσει η δημιουργία της ιστοσελίδας και την παραδώσει ο προγραμματιστής, τελειώσανε όλα και δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Αυτό είναι λάθος.

Σε επόμενα άρθρα θα δούμε περισσότερες χρήσιμες συμβουλές που θα πρέπει να γνωρίζετε.

Μοιραστείτε με φίλους

Leave a comment

Προτιμήσεις απορρήτου
GDPR | Πολιτική απορρήτου | ασφάλεια & προσωπικά δεδομένα

Τι είναι ο «GDPR»– Ισχύουσα Νομοθεσία
Ο GDPR (General Data Protection Regulation General Data Protection Regulation )- «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων» [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, αφορά στην διαμόρφωση ενός ενιαίου νομοθετικού πλαισίου για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντικαθιστά την προηγούμενη Νομοθεσία «Οδηγία 95/46/ΕΚ». Η (προηγούμενη) Οδηγία είχε ενσωματωθεί στην Ελληνική Νομοθεσία με το Ν. 2472/1997.

Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες έχουν να κάνουν με τα προσωπικά δεδομένα, διασφαλίζονται ως απόρρητες με την τήρηση της νομοθεσίας για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.