Διαφήμιση στο Google
Η διαφήμιση Google Ads είναι ένα εργαλείο στοχευμένης διαφήμισης στο Internet. Φροντίζει να προβάλει το διαφημιστικό μήνυμα της επιχείρησής σας, σε συγκεκριμένες αναζητήσεις, μέσα από συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
01. Διαφήμιση στο Google Ads (Adwords)
Το Google Ads ή αλλιώς Google Adwords διευκολύνει να παρουσιάσετε στον κόσμο τι είναι αυτό που προσφέρετε εσείς και η εταιρεία σας. Αυτό μπορεί να είναι υπηρεσία ή κάποιο προϊόν και να προωθήσετε με αυτόν τον τρόπο τη δουλειά σας.
Επίσης επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων κειμένου ή banner, με προβολή της διαφήμισης στα αποτελέσματα του Google Search καθώς και σε συνεργαζόμενες ιστοσελίδες της Google που δέχονται διαφημίσεις .
Έτσι θα μπορέσετε:
- Να προσεγγίσετε νέους χρήστες που αναζητούν αυτά που προσφέρετε και να μάθουν για την επιχείρησή σας.
- Να προσελκύσετε χρήστες στον ισότοπο σας.
- Να αγοράσουν την υπηρεσία σας ή το προϊόν σας.
- Να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες.
- Να σας επισκεφθούν στο φυσικό σας χώρο ή κατάστημα.
- Να σας καλέσουν στο τηλέφωνο επικοινωνίας.
01. Διαφήμιση στο Google Ads (Adwords)
Το Google Ads ή αλλιώς Google Adwords διευκολύνει να παρουσιάσετε στον κόσμο τι είναι αυτό που προσφέρετε εσείς και η εταιρεία σας. Αυτό μπορεί να είναι υπηρεσία ή κάποιο προϊόν και να προωθήσετε με αυτόν τον τρόπο τη δουλειά σας.
Επίσης επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων κειμένου ή banner, με προβολή της διαφήμισης στα αποτελέσματα του Google Search καθώς και σε συνεργαζόμενες ιστοσελίδες της Google που δέχονται διαφημίσεις .
Έτσι θα μπορέσετε:
- Να προσεγγίσετε νέους χρήστες που αναζητούν αυτά που προσφέρετε και να μάθουν για την επιχείρησή σας.
- Να προσελκύσετε χρήστες στον ισότοπο σας.
- Να αγοράσουν την υπηρεσία σας ή το προϊόν σας.
- Να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες.
- Να σας επισκεφθούν στο φυσικό σας χώρο ή κατάστημα.
- Να σας καλέσουν στο τηλέφωνο επικοινωνίας.
02. Διαφήμιση στο Google Ads & τρόποι προβολής
Υπάρχουν δύο βασικοί “τρόποι” διαφήμισης στο Google Ads.
- Ο πρώτος είναι και ο δημοφιλέστερος. Διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης.(Search Network campaigns).
Η διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης ή αλλιώς Pay-Per-Click (PPC), αποτελεί έναν στοχευμένο τρόπο, ώστε να προσεγγίσετε το σωστό κοινό, την στιγμή που πρέπει, μέσα από λέξεις ή φράσεις κλειδιά, στα αποτελέσματα αναζήτησης. - Ο δεύτερος τρόπος είναι μέσω του δικτύου προβολής. (Display Network campaigns).
H διαφήμιση στο δίκτυο προβολής, αποτελεί πάλι στοχευμένο τρόπο προσέγγισης κοινού αλλά σε μεγαλύτερη εμβέλεια σε σχέση με την πρώτη.
Η διαφήμιση αυτή είναι σε μορφή banner και μπορεί να εμφανιστεί παντού. Σε ιστοσελίδες, αλλά και στο Gmail. Όπου δηλαδή η Google προβάλει διαφημίσεις της.
Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος προβολής για μια διαφήμιση, αρκεί να ξέρετε το που και τι θέλετε να στοχεύσετε.
02. Διαφήμιση στο Google Ads & τρόποι προβολής
Υπάρχουν δύο βασικοί “τρόποι” διαφήμισης στο Google Ads.
- Ο πρώτος είναι και ο δημοφιλέστερος. Διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης.(Search Network campaigns).
Η διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης ή αλλιώς Pay-Per-Click (PPC), αποτελεί έναν στοχευμένο τρόπο, ώστε να προσεγγίσετε το σωστό κοινό, την στιγμή που πρέπει, μέσα από λέξεις ή φράσεις κλειδιά, στα αποτελέσματα αναζήτησης. - Ο δεύτερος τρόπος είναι μέσω του δικτύου προβολής. (Display Network campaigns).
H διαφήμιση στο δίκτυο προβολής, αποτελεί πάλι στοχευμένο τρόπο προσέγγισης κοινού αλλά σε μεγαλύτερη εμβέλεια σε σχέση με την πρώτη.
Η διαφήμιση αυτή είναι σε μορφή banner και μπορεί να εμφανιστεί παντού. Σε ιστοσελίδες, αλλά και στο Gmail. Όπου δηλαδή η Google προβάλει διαφημίσεις της.
Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος προβολής για μια διαφήμιση, αρκεί να ξέρετε το που και τι θέλετε να στοχεύσετε.
PPC & Display Remarketing
Μετατρέψτε τους “πιθανούς πελάτες” σε “πραγματικούς πελάτες”.
Το καλό με το Remarketing είναι ότι μπορεί η διαφήμιση σας να προσελκύσει ξανά και ξανά τον επισκέπτη που εξέφρασε το ενδιαφέρον του σε μια υπηρεσία ή κάποιο προϊόν. Προβάλλοντας του τη διαφήμισή σας με μια διαδραστική φωτογραφία (banner) με μια ενδιαφέρουσα περιγραφή, μέσω του Google Reamrketing Display, του υπενθυμίζετε κάτι που μπορεί να ξέχασε.
Διαφήμιση στο Google & Στρατηγική
01. Πλάνο
Από ένα ξεκάθαρο και λειτουργικό πλάνο, έχετε μόνο να κερδίσετε. Με καθορισμό των στόχων, έρευνα της αγοράς και ανάλυση του ανταγωνισμού, λαμβάνετε μια αποτελεσματική, κερδοφόρα και οικονομική διαφήμιση.
03. Αναφορά
Πλήρης διαφάνεια, αναλυτική αναφορά για την απόδοση της διαφήμισης σας, αναλυτικότερα στατιστικά της καμπάνιας, των ομάδων στόχευσης μεμονωμένα, στο κόστος, στο ενδιαφέρον, αλλά και στις μετατροπές (Conversion Rate).
02. Στόχευση
Στοχευμένο κοινό την στιγμή που ψάχνει, ίσον ευχαριστημένο κοινό. Ομάδες στόχευσης, Audiences, Content Targeting, Reamarketing, Bid Optimization κ.α. Είναι κάποιες από τις δυνατότητες μιας αποτελεσματική & όχι σπάταλης διαφήμιση.
04. Εναλλαγή
Η διαφήμισεις στο Google Adwords, είναι άκρος δυναμικές. Απαιτούν συνεχή παραμετροποίηση, συχνή ανανέωση, ελκυστικές διαφημίσεις και περιεχόμενο, εύρεση και στόχευση νέου κοινού, “παρακολούθηση” του κοινού και επαναλαμβανόμενη διαφήμιση.
01. Πλάνο
Από ένα ξεκάθαρο και λειτουργικό πλάνο, έχετε μόνο να κερδίσετε. Με καθορισμό των στόχων, έρευνα της αγοράς και ανάλυση του ανταγωνισμού, λαμβάνετε μια αποτελεσματική, κερδοφόρα και οικονομική διαφήμιση.
02. Στόχευση
Στοχευμένο κοινό την στιγμή που ψάχνει, ίσον ευχαριστημένο κοινό. Ομάδες στόχευσης, Audiences, Content Targeting, Reamarketing, Bid Optimization κ.α. Είναι κάποιες από τις δυνατότητες μιας αποτελεσματική & όχι σπάταλης διαφήμιση.
03. Αναφορά
Πλήρης διαφάνεια, αναλυτική αναφορά για την απόδοση της διαφήμισης σας, αναλυτικότερα στατιστικά της καμπάνιας, των ομάδων στόχευσης μεμονωμένα, στο κόστος, στο ενδιαφέρον, αλλά και στις μετατροπές (Conversion Rate).
04. Εναλλαγή
Η διαφήμισεις στο Google Adwords, είναι άκρος δυναμικές. Απαιτούν συνεχή παραμετροποίηση, συχνή ανανέωση, ελκυστικές διαφημίσεις και περιεχόμενο, εύρεση και στόχευση νέου κοινού, “παρακολούθηση” του κοινού και επαναλαμβανόμενη διαφήμιση.