6-λόγοι-για-την-κατασκευή-Eshop

Ασχολείστε με το εμπόριο; Σκέφτεστε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο; Σκέφτεστε να δημιουργήσετε το δικό σας Eshop, το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα; Βλέπετε πως όλο και περισσότεροι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά;

Θα σας αναλύσω τώρα ποιοι είναι οι 6 λόγοι για την κατασκευή Eshop.

Προχωρώντας στην Κατασκευή Eshop, μπαίνετε σε μία νέα και πολύ δυναμική αγορά, προσεγγίζοντας μεγαλύτερο εύρος του καταναλωτικού κοινού και αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο, εντυπωσιακά τα κέρδη της επιχείρησή σας, καθώς και του brand name σας.

Είστε ακόμα προβληματισμένοι για το αν αξίζει και αν πρέπει να ξεκινήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα;
Πάμε να δούμε τα 6 επιχειρήματα για να σας λυθεί κάθε απορία.

Η αγορά του “μέλλοντος” ξεκίνησε χθες.

Σήμερα, όλο και περισσότεροι Έλληνες αλλά και σε ολόκληρο το πλανήτη φυσικά, καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, ως μέσο για να πραγματοποιήσουν έρευνα αγοράς, να συγκρίνουν τιμές και χαρακτηριστικά μέσα από εκατοντάδες επιλογές και τέλος να παραγγείλουν online το προϊόν που επιθυμούν.

Έρευνες δείχνουν, ότι σε αρκετές περιπτώσεις επιχειρήσεων, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποιούν υψηλότερες πωλήσεις σε σχέση με τα φυσικά τους καταστήματα. Ενώ να σας αναφέρω, πως όλο και περισσότερες νέες επιχειρήσεις, ξεκινάνε να δραστηριοποιούνται αποκλειστικά και μόνο στο διαδίκτυο χωρίς να έχουν καν φυσικό κατάστημα.

Εύρεση νέου κοινού – 24ωρη πρόσβαση.

Σημαντικός παράγοντας ενός online shop είναι ότι προσελκύει νέους επισκέπτες και εν δυνάμει νέους αγοραστές. Όπως θα καταλαβαίνετε το eshop σας, θα μπορούν να το επισκέπτονται συνεχώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι, σε σχέση με το φυσικό σας κατάστημα.

* Να σημειώσω σε αυτό το σημείο ότι  “για να πετύχει αυτό στη πραγματικότητα, πέρα από μια καλά δομημένη, εύχρηστη, και ελκυστική ιστοσελίδα στο χρήστη, θα πρέπει να είναι και πλήρως βελτιστοποιημένη ως προς το SEO . Με τέτοιο τρόπο για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να είναι προσιτή & προσπελάσιμη, μέσα από συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Ένα 2ο σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρεται μέσω της κατασκευής Eshop είναι ότι παρέχει στους πελάτες σας, 24ωρη πρόσβαση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Η επιχείρησή σας μπορεί να έχει ωράριο λειτουργίας, αλλά το ηλεκτρονικό κατάστημα εξακολουθεί να δέχεται τους πελάτες και τις παραγγελίες τους όλο το 24ωρο.
Με λίγα λόγια μια επαγκλεματική ιστοσελίδα, είναι πάντα διαθέσιμη.

Eshop και δυνατότητες.

  • Φίλτρα
    Οι επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να εντοπίσουν ακριβώς αυτό που ψάχνουν, διαμορφώνοντας τις προτιμήσεις τους μέσα από τη περιοχή των φίλτρων. Μπορούν να διαλέξουν τι τους ενδιαφέρει όπως: το χρώμα, το μέγεθος, τη μάρκα, το εύρος της τιμής, διευκολύνοντας έτσι την αναζήτησή τους και την εμπειρία τους στην ιστοσελίδα σας.
  • One-Page Checkout
    Κάθε πελάτης το μόνο που θέλει είναι να προσθέσει το αγαπημένο του προϊόν στο καλάθι και να μπορεί να ολοκληρώσει την παραγγελία του εύκολα και γρήγορα. Γι’ αυτό δώστε του τη δυνατότητα, με το one-page checkout να ολοκληρώσει την αγορά του άμεσα και χωρίς καθυστερήσεις. (Προαιρετικό).

    E-shop-και-δυνατότητες
    Κατασκευή Eshop και δυνατότητες.
  • Πληθώρα τρόπων πληρωμών
    Οι πληρωμές από απόσταση, γίνονται με διαφόρους τρόπους και με ασφάλεια για εσάς και για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών σας. Οι επιλογές online συναλλαγών είναι οι εξείς:

Πληρωμή μέσω PayPal, όλων των Ελληνικών τραπεζών, Viva Payments, Skrill, Stripe. Οι οποίες εξασφαλίζουν την αξιοπιστία ενός σύγχρονου και ευέλικτου ηλεκτρονικού καταστήματος. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής και για τους πιο λάτρεις με την τεχνολογία και τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης διεύθυνσης για κατάθεση σε Bitcoins.

  • Σύνδεση ERP
    Το ERP βοηθάει στην εμπορική διαχείριση, συνδέοντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης, όπως για παράδειγμα τα: Epsilonnet, Pylon, SoftOne, Entersoft, Singular, Odoo – Open Source ERP. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνετε την καταχώριση των προϊόντων αλλά και των στοιχείων τιμολόγησης, σε ένα σύστημα που μπορείτε να τα διαχειρίζεστε. Επιπλέον έχετε, αυτόματη ενημέρωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων του Eshop. (Προαιρετικό).
  • Αυτοματοποίηση αποστολών courier
    Η αυτοματοποίηση αποστολών courier για το Eshop, σημαίνει κέρδος σε ταχύτητα και χρόνο. Η ιστοσελίδα συνδέετε με το αντίστοιχο API των μεγαλύτερων εταιρειών courier στην Ελλάδα και λαμβάνεται τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης δημιουργίας voucher αποστολής, μιας παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
    Επιπρόσθετα, προσφέρετε τη δυνατότητα στον πελάτης να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της παραγγελίας. Με αυτό τον τρόπο μειώνονται οι τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες που αγωνιούν για τη τύχη και τη παράδοση της παραγγελίας τους και ταυτόχρονα ισχυροποιείται η αξιοπιστία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. (Προαιρετικό).

Ικανοποίηση πελατών.

Ένα μοντέρνο και λειτουργικό Eshop μπορεί να απογειώσει τα επίπεδα εξυπηρέτησης της πελατείας σας και των ανθρώπων που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας. Ακόμη, διευκολύνετε τους πελάτες σας, να βρουν αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Δίνεται επίσης η δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα την επιχείρησή σας και εσάς τους ίδιους, μέσα από τα social media που μπορείτε να προβάλλετε, στην ιστοσελίδα σας.

Ικανοποίηση-πελατών
Ικανοποίηση πελατών.

Προώθηση και ανάπτυξη.

Θέλοντας να δημιουργήσετε ένα αποδοτικό Eshop για την επιχείρησή σας, επιθυμητέ να επιτύχετε αύξηση της επισκεψιμότητας και μεγαλύτερη προβολή του ονόματος σας, και κατ’ επέκταση των αποδοχών σας.

Για να εδραιώσετε την παρουσία σας στην αγορά του online shopping και να μεγιστοποιείτε την προβολή σας, πρέπει να αποκτήσετε μία ενεργή κοινότητα από ακολούθους στα social media. Θα πρέπει να λαμβάνετε θετικές κριτικές και να αλληλεπιδράτε με τους αγαπημένους σας πελάτες.
Ένας πολύ επιτυχημένος τρόπος προσέγγισης είναι, αποστέλλοντας προσφορές και ενημερωτικά email για τα προϊόντα σας και κρατώντας τους ενήμερους για κάτι νέο. Αυτό ονομάζεται Email Marketing.

“Με λίγα λόγια, προσπαθήστε να ενισχύετε το κύρος και την αξιοπιστία του ονόματός σας, αναπτύσσοντας δυναμικά την επιχείρησή σας”.

Κόστος υλοποίησης.

Μπορεί να έχετε ακούσει πως για να αποκτήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να δαπανήσετε αρκετά ίσως χρήματα, τα οποία μπορεί να λείψουν από την επιχείρηση σας και να αυξήσουν τον προϋπολογισμό σας.

Θα σας μιλήσω προσωπικά και χωρίς να κρυφτώ πίσω από τις λέξεις.

Μια ιστοσελίδα ή μάλλον ένα Eshop, διαφέρει το ένα από το άλλο.
Κάθε κατασκευή Eshop, είναι ιδιαίτερη και ξεχωριστή. Κάθε ιστοσελίδα ηλεκτρονικού καταστήματος, έχει διαφορετικές ανάγκες και λειτουργίες, σύμφωνα με τις προσδοκίες της εκάστοτε επιχείρησης, οι οποίες καθορίζουν τον χρόνο υλοποίησης και το κόστος κατασκευής.
Μερικές από αυτές τις δυνατότητες τις διαβάσατε παραπάνω.

Φυσικά παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα στην κοστολόγηση. Πράγματα τα οποία δεν είναι απαραίτητο να αναφερθούν εδώ γιατί το άρθρο θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο !!!

Έτσι λοιπόν όπως θα αντιλαμβάνεστε το κόστος υλοποίησης θα διαφέρει.

Έτσι και εγώ με τη σειρά μου, στην Project57, σε κάθε πελάτη που με ρωτάει ή μου ζητάει μια προσφορά, πρώτα του παραθέτω όλες τις επιλογές που έχει και μπορεί να κινηθεί σύμφωνα με αυτά που έχει αποφασίσει ο ίδιος να κάνει και στην συνέχεια, μαζί καταλήγουμε στο ιδανικότερο και χαμηλότερο δυνατό κόστος για αυτόν σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του.

Συνοψίζοντας.

Κλείνοντας, η Κατασκευή Eshop αποτελεί μια μεγάλη κίνηση υψίστης σημασίας για την προώθηση και επιτυχία της επιχείρησής σας.

“Μην διστάζετε να κάνετε το επόμενο βήμα για την επιχείρηση σας στο τομέα του Digital Marketing.”
“Μην φοβάστε πως είναι χάσιμο χρόνου και σπατάλη χρημάτων.”

Αναθέστε σε κάποιον ειδικό που θα σας εμπνεύσει εμπιστοσύνη και θα ξέρει να σας εξηγήσει αναλυτικά το πως θα πρέπει να κινηθείτε, ώστε να πετύχετε το στόχο σας και να καταφέρετε, σταδιακά και με μικρά βήματα να πάτε την επιχείρηση σας ένα βήμα μπροστά.

Μοιραστείτε με φίλους

Leave a comment

Προτιμήσεις απορρήτου
GDPR | Πολιτική απορρήτου | ασφάλεια & προσωπικά δεδομένα

Τι είναι ο «GDPR»– Ισχύουσα Νομοθεσία
Ο GDPR (General Data Protection Regulation General Data Protection Regulation )- «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων» [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, αφορά στην διαμόρφωση ενός ενιαίου νομοθετικού πλαισίου για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντικαθιστά την προηγούμενη Νομοθεσία «Οδηγία 95/46/ΕΚ». Η (προηγούμενη) Οδηγία είχε ενσωματωθεί στην Ελληνική Νομοθεσία με το Ν. 2472/1997.

Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες έχουν να κάνουν με τα προσωπικά δεδομένα, διασφαλίζονται ως απόρρητες με την τήρηση της νομοθεσίας για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.