Η One Page Ιστοσελίδα είναι η ιδανική λύση για την επιχείρηση που θέλει να αποκτήσει την δικιά της διαδικτυακή παρουσία, άμεσα και οικονομικά.

Η “μονοσέλιδη ιστοσελίδα”, είναι μια κανονική ιστοσελίδα. Είναι πλήρης, λειτουργική και με μοναδικό design.

Είναι απλή και ταυτόχρονα δυναμική.
Μπορεί να συμπεριλάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όλα τα χρήσιμα στοιχεία της επιχείρησης και όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζει κάποιος για την επιχείρηση, την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Προορίζεται και προσαρμόζεται σχεδόν σε όλους τους κλάδους.

Όμως, ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά, από αυτή τη μορφή ιστοσελίδας;

Πάμε λοιπόν να δούμε όσα πρέπει να γνωρίζεις!

Τι είναι η One Page Ιστοσελίδα;

Με απλά λόγια, είναι μια ιστοσελίδα με όλο το περιεχόμενο της να βρίσκεται σε 1 σελίδα. Συνήθως μια ιστοσελίδα απαρτίζεται από πολλές επιμέρους σελίδες, αναλύοντας ξεχωριστά την κάθε υπηρεσία και γενικά το κάθε τι που πρέπει να μεταφέρει μια επιχείρηση, στον επισκέπτη της. Στην  One Page ιστοσελίδα θα υπάρχει κανονικά το μενού, με την μόνη διαφορά, πως δεν θα γίνεται ανακατεύθυνση σε άλλες σελίδες.

Η πλοήγηση στο website θα γίνεται μέσω scroll down ή/και την μορφή τύπου Parallax. Η μορφή αυτή, δίνει τη δυνατότητα ανακατεύθυνσης, μέσα από το
μενού ή κουμπιά, απευθείας στις αντίστοιχες ενότητες της σελίδας.

Οι διαφορές με μια πολυσέλιδη ιστοσελίδα

  • Η πλοήγηση στην μονοσέλιδη ιστοσελίδα θα γίνεται μέσω scroll down.
  • Περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με μια πολυσέλιδη, πλήρη ιστοσελίδα.
  • Δεν προορίζεται για e-shop.
  • Το κόστος κατασκευής είναι χαμηλότερο από μια  πολυσέλιδη ιστοσελίδα.
  • Ο χρόνος κατασκευής ιστοσελίδας είναι πολύ πιο σύντομος.
  • Η πλοήγηση είναι ευκολότερη & πιο σύντομη.
  • Η παρουσίαση των υπηρεσιών και του περιεχομένου είναι πιο άμεση.
  • Είναι ιδανικό για σελίδα προορισμού (landing pages) ή εγγραφής (Newletter).
  • Η εύρεση πληροφοριών και η επικοινωνία, γίνεται πιο άμεσα.
  • Ιδιαίτερα χαμηλός όγκος περιεχομένου. (Πράγμα αρκετά αρνητικό για μια ιστοσελίδα.)
  • Χαμηλή ποσότητα λέξεων κλειδιών. (Σε ένα μονοσέλιδο website οι πολλές και διαφορετικές λέξεις/φράσεις κλειδιά, είναι δύσκολο να εφαρμοστούν με άριστο αποτέλεσμα.)
  • Η στρατηγική seo, δεν μπορεί να εφαρμοστεί στο βαθμό που πρέπει.
  • Δεν υπάρχει δυνατότητα ενεργού blog.

Όλα αυτά είναι τα θετικά και τα αρνητικά μιας τέτοια ιστοσελίδας. Φυσικά όμως επειδή μιλάμε για δυναμική WordPress ιστοσελίδα, όλα είναι εφικτά και εύκολα, σε κάθε επιθυμητή αναβάθμιση και επέκταση, σε μια πολυσέλιδη ιστοσελίδα.

Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται

Μια μονοσέλιδη ιστοσελίδα, προορίζεται και προσαρμόζεται σχεδόν σε όλους τους κλάδους. Είναι ιδανική για μικρές επιχειρήσεις ή ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους, να παρουσιάσουν την δουλεία τους (portfolio), να πουν λίγα λόγια για τους ίδιους και να δώσουν πληροφορίες, οδηγίες και στοιχεία επικοινωνίας.

Μια μονοσέλιδη ιστοσελίδα, προορίζεται για:

  • Καφετέριες, Μπαρ, Εστιατόρια, Ξενοδοχεία
  • Ιατρεία, Κέντρα αισθητικής, Φυσικοθεραπευτές
  • Coaches, Ομιλητές, Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγους
  • Personal Trainers, Προπονητές, Αθλητικούς συλλόγους
  • Social media managers, Γραφίστες, Φωτογράφους – Βιντεογράφους
  • Κομμωτήρια, Κουρεία, Καθαριστήρια, Συνεργεία καθαρισμού
  • Κλειδαράδες, Ηλεκτρολόγους, Υδραυλικούς, Μηχανικούς
  • Διακοσμητές, Λογιστικά γραφεία, Δικηγόρους
    Και πολλούς ακόμη κλάδους.

Συμπέρασμα

Πιστεύουμε  με αυτό το άρθρο να έγιναν ξεκάθαρες οι διαφορές μεταξύ δημιουργία one page ιστοσελίδας και δημιουργία πολυσέλιδης ιστοσελίδα. Συνοπτικά, ο σχεδιασμός αυτός είναι ιδανικός όταν έχετε περιορισμένες ανάγκες, χαμηλό κεφάλαιο ώστε να ξεκινήσετε ή είστε από τις λίγες επιχειρήσεις, όπου αυτό το είδος ιστοσελίδας καλύπτει κατά μεγάλο ποσοστό τις ανάγκες σας (π.χ μια καφετέρια).

Εάν είστε όμως από τις επιχειρήσεις που έχετε πληθώρα υπηρεσιών, θέλετε πλουσιότερο περιεχόμενο, θέλετε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο όλες της δυνατότητες, καθώς ζητάτε και τα καλύτερα αποτελέσματα στην seo στρατηγική σας, η “παραδοσιακή” πολυσέλιδη κατασκευή ιστοσελίδας είναι αυτό που χρειάζεστε.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πρώτα απ’ όλα, είναι ο στόχος και ο λόγος που θέλετε να δημιουργήσετε ένα website. Στη συνέχεια πρέπει να βρείτε την εταιρεία που θα μπορέσει να αναλάβει το project σας και να συζητήσετε μαζί τους τις ανάγκες σας. Εξετάστε τις πληροφορίες που θέλετε να μεταφέρετε στους χρήστες και βρείτε ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος παρουσίασης.
Τέλος, ενημερωθείτε για την κοστολόγηση του έργου, υπολογίστε τον προϋπολογισμό που μπορείτε να διαθέσετε και μετά, ξεκινήστε.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι, είτε επιλέξετε One Page Ιστοσελίδα, είτε σε πολυσέλιδη Ιστοσελίδα, η δημιουργία ιστοσελίδα και η απόκτηση ηλεκτρονικής παρουσίας της επιχείρησής σας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.

Έχοντας κατανοήσει όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να αναλάβετε δράση!
Κάντε την έρευνα σας, βρείτε τους απαραίτητους συνεργάτες, συζητήστε μαζί τους, ζητήστε τους μια προσφορά σύμφωνα πάντα με τις δικές ανάγκες.

Ήρθε ο καιρός για να υλοποιήσετε το δικό σας project.
Εάν είστε εδώ και διαβάζετε ακόμη, αυτό σημαίνει πως σας ενδιαφέρει πολύ και το χρειάζεστε ώστε να πάτε την επιχείρηση ή το όραμά σας στο επόμενο επίπεδο.

Η ομάδα της Project57, είναι εδώ για να σας βοηθήσει σε ότι χρειαστείτε και να σας καθοδηγήσει σε κάθε σας ανάγκη.

Για περισσότερες πληροφορίες και άρθρα, επισκεφθείτε το Blog μας.
Κάντε εγγραφή στη λίστα μας για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και για πολλά ακόμη.

Μοιραστείτε με φίλους

Leave a comment

Προτιμήσεις απορρήτου
GDPR | Πολιτική απορρήτου | ασφάλεια & προσωπικά δεδομένα

Τι είναι ο «GDPR»– Ισχύουσα Νομοθεσία
Ο GDPR (General Data Protection Regulation General Data Protection Regulation )- «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων» [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, αφορά στην διαμόρφωση ενός ενιαίου νομοθετικού πλαισίου για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντικαθιστά την προηγούμενη Νομοθεσία «Οδηγία 95/46/ΕΚ». Η (προηγούμενη) Οδηγία είχε ενσωματωθεί στην Ελληνική Νομοθεσία με το Ν. 2472/1997.

Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες έχουν να κάνουν με τα προσωπικά δεδομένα, διασφαλίζονται ως απόρρητες με την τήρηση της νομοθεσίας για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.