SEO Greece
01. Τι είναι το SEO
SEO (Search Engine Optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας, με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις, κατά την αναζήτηση των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Ο τρόπος όπου γίνετε μια αναζήτηση, είναι μέσα από λέξεις–φράσεις κλειδιά. Δηλαδή, ο χρήστης πληκτρολογεί αυτό που θέλει να βρει π.χ. (seo greece) και παίρνει ως αποτέλεσμα, αναζητήσεις οι οποίες έχουν γίνει optimized “βελτιστοποιηθεί” να βγαίνουν σε αυτή τη φράση κλειδί.
01. Τι είναι το SEO
SEO (Search Engine Optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας, με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις, κατά την αναζήτηση των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Ο τρόπος όπου γίνετε μια αναζήτηση, είναι μέσα από λέξεις–φράσεις κλειδιά. Δηλαδή, ο χρήστης πληκτρολογεί αυτό που θέλει να βρει π.χ. (seo greece) και παίρνει ως αποτέλεσμα, αναζητήσεις οι οποίες έχουν γίνει optimized “βελτιστοποιηθεί” να βγαίνουν σε αυτή τη φράση κλειδί.
02. Οφέλη του SEO
Με το SEO προώθηση της ιστοσελίδας μπορείτε:
Ι. Να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, μέσα από τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
II. Να αυξήσετε το κοινό που σας γνωρίζει, καθώς και το πελατολόγιο σας.
III. Να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
IV. Να αναδείξετε τις δουλειές σας.
V. Να ισχυροποιήσετε το brand name σας.
02. Οφέλη του SEO
Με το SEO προώθηση της ιστοσελίδας μπορείτε:
Ι. Να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, μέσα από τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
II. Να αυξήσετε το κοινό που σας γνωρίζει, καθώς και το πελατολόγιο σας.
III. Να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
IV. Να αναδείξετε τις δουλειές σας.
V. Να ισχυροποιήσετε το brand name σας.
SEO Greece
Από τη στιγμή που ολοκληρώνεται μια ιστοσελίδα, δεν είναι προσβάσιμη από κάποιον χρήστη ώστε να σας βρει ψάχνοντας στα αποτελέσματα μιας αναζήτηση στο Google. Ο μόνος τρόπος για να σας βρει θα είναι πληκτρολογώντας την διεύθυνση της ιστοσελίδα σας. Αντίθετα τώρα μέσα από το SEO, σκοπός είναι να αρχίσει η ιστοσελίδα να εμφανίζεται σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
03. Ενέργειες SEO για πραγματικά αποτελέσματα
Το SEO χωρίζεται σε 3 στάδια.
1. Το πρώτο στάδιο είναι ο έλεγχος και η ανάλυση της ιστοσελίδας, ανάλυση του ανταγωνισμού, εύρεση κατάλληλων λέξεων κλειδιών.
2. Το δεύτερο στάδιο είναι και ο πυλώνας του SEO. Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας σύμφωνα με τους κανόνες, δημιουργία περιεχομένου κ.α. Το λεγόμενο On-Page SEO.
3. Το τρίτο στάδιο είναι το λεγόμενο Off-Page SEO που περιλαμβάνει ενέργειες εκτός ιστοσελίδας. Κάτι εξίσου απαραίτητο. Επίσης σε αυτό το στάδιο συνυπολογίζεται και η διαρκή παρακολούθηση του SEO, με τις αλλαγές και βελτιώσεις που κατά συχνά διαστήματα απαιτούνται.
03. Ενέργειες SEO για πραγματικά αποτελέσματα
Το SEO χωρίζεται σε 3 στάδια.
1. Το πρώτο στάδιο είναι ο έλεγχος και η ανάλυση της ιστοσελίδας, ανάλυση του ανταγωνισμού, εύρεση κατάλληλων λέξεων κλειδιών.
2. Το δεύτερο στάδιο είναι και ο πυλώνας του SEO. Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας σύμφωνα με τους κανόνες, δημιουργία περιεχομένου κ.α. Το λεγόμενο On-Page SEO.
3. Το τρίτο στάδιο είναι το λεγόμενο Off-Page SEO που περιλαμβάνει ενέργειες εκτός ιστοσελίδας. Κάτι εξίσου απαραίτητο. Επίσης σε αυτό το στάδιο συνυπολογίζεται και η διαρκή παρακολούθηση του SEO, με τις αλλαγές και βελτιώσεις που κατά συχνά διαστήματα απαιτούνται.
04. Content Marketing | SEO
Δημιουργία περιεχομένου. Το Α και το Ω σε μια ιστοσελίδα, η οποία θέλει να είναι SEO Friendly και να είναι πραγματικά αγαπητή από τη Google.
Ποιοτικό, μοναδικό, μακροσκελές & αναλυτικό περιεχόμενο είναι ότι καλύτερο, τόσο και για τον χρήστη που θα βρεθεί στην ιστοσελίδα σας, ώστε να κατανοήσει την υπηρεσία που προσφέρετε, με τελικό αποδέκτη να αγοράσει.
Όσο και για τη Google ή οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης, που είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια κατάταξης.
04. Content Marketing | SEO
Δημιουργία περιεχομένου. Το Α και το Ω σε μια ιστοσελίδα, η οποία θέλει να είναι SEO Friendly και να είναι πραγματικά αγαπητή από τη Google.
Ποιοτικό, μοναδικό, μακροσκελές & αναλυτικό περιεχόμενο είναι ότι καλύτερο, τόσο και για τον χρήστη που θα βρεθεί στην ιστοσελίδα σας, ώστε να κατανοήσει την υπηρεσία που προσφέρετε, με τελικό αποδέκτη να αγοράσει.
Όσο και για τη Google ή οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης, που είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια κατάταξης.