Πως το User Experience επηρεάζει τις μηχανές αναζήτησης;

Πως το User Experience επηρεάζει τις μηχανές αναζήτησης

Ο όρος «User Experience» ή αλλιώς UX χρησιμοποιείται για να προσδιορίσουμε την εμπειρία που έχει κάποιος χρήστης, κατά την επίσκεψη του σε μια ιστοσελίδα.

Συγκεκριμένα, είναι ο τρόπος που αλληλεπιδρά και βιώνει ο χρήστης ένα προϊόν, ένα σύστημα, μια υπηρεσία και στην προκειμένη περίπτωση μια ιστοσελίδα.

Ο σχεδιασμός, σε συνδυασμό με το «User Experience», είναι να έχει προβλεφθεί το πως:

  1. Μπορεί να σκέφτεται ο χρήστης!
  2. Τι είναι αυτό που θα τον παρακινήσει να κάνει μια ενέργεια!
  3. Ποια είναι η κατάλληλη στιγμή να του υπενθυμίσουμε κάτι!
    … και το βασικότερο…
  4. Να μην του δυσκολεύουμε την ζωή!

Λοιπόν, Πως το User Experience επηρεάζει τις μηχανές αναζήτησης;

Όλοι θα πρέπει να ξέρετε, πως το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδα παίζει καθοριστικό ρόλο. Τόσο για τον επισκέπτη, καθώς βρίσκει λύση σε αυτό που ψάχνει, όσο όμως και για την google! Η οποία είναι υπεύθυνη για την κατάταξη της ιστοσελίδα μας στα οργανικά της αποτελέσματα.

Να πούμε σε αυτό το σημείο το εξής:
Μια “επαγγελματική ιστοσελίδα”, δημιουργείται για τον χρήστη ή για τις μηχανές αναζήτησης;
Η απάντηση θα πρέπει να ήταν…και για τους δύο.

Ένα από τα κριτήρια για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, είναι το User Experience – η εμπειρία χρήστη σε μια ιστοσελίδα.
Ο χρήστης θέλει να επισκέπτεται ένα website, το οποίο θα απαντά και θα βρίσκει λύση στο πρόβλημα του. Αυτό θα πρέπει να γίνεται εύκολα και χωρίς να δυσκολεύεται. Όλα αυτά η μηχανή αναζήτησης τα αντιλαμβάνεται και εάν παίρνουν αρνητικό πρόσημο το ranking της ιστοσελίδας πέφτει.

Οπότε έχετε στο νου σας, πως το να φέρουμε κάποιον απλά στην ιστοσελίδα μας, δεν σημαίνει κάτι. Ο στόχος είναι να φέρουμε κάποιον στην online επιχείρησή μας στοχευμένα σε αυτό που ψάχνει, να αφιερώσει χρόνο να περιηγηθεί, να διαβάσει και στο τέλος να καταφέρουμε να κάνει κάποια ενέργεια, όπως:

  • Να αγοράσει ένα προϊόν – υπηρεσία
  • Να μας στείλει ένα email
  • Να μας καλέσει
  • Να εγγραφή στο Newsletter μας κ.α

Όλα αυτά επιφέρουν θετικό πρόσημο στον αντίκτυπο της ιστοσελίδας μας και έτσι το ranking μας ανεβαίνει αντίθετα με πριν.

Ένα επιτυχημένος ιστότοπος θα πρέπει να επιδιώκει την αλληλεπίδρασή με τους επισκέπτες του. Επιπλέον, ένας πολύ δυνατός παράγοντας είναι και του κουμπί “Share”. Όταν κάποιος κάνει κοινοποίηση στα social media, αυτό φανερώνει εμπιστοσύνη, αξία με αποτέλεσμα να κατακτάμε πάλι κάποιες θέσεις προς την κορυφή.

Κλείνοντας, η Νο1 μηχανή αναζήτησης η Google, αλλά και οι υπόλοιπες, δίνουν βαρύτητα στο User Experience ως πολύ σημαντικό παράγοντα κατάταξης. Ταυτόχρονα επηρεάζεται όλη μας η στρατηγική στο marketing αλλά και το SEO.

Μοιραστείτε με φίλους

Leave a comment

Προτιμήσεις απορρήτου
GDPR | Πολιτική απορρήτου | ασφάλεια & προσωπικά δεδομένα

Τι είναι ο «GDPR»– Ισχύουσα Νομοθεσία
Ο GDPR (General Data Protection Regulation General Data Protection Regulation )- «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων» [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, αφορά στην διαμόρφωση ενός ενιαίου νομοθετικού πλαισίου για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντικαθιστά την προηγούμενη Νομοθεσία «Οδηγία 95/46/ΕΚ». Η (προηγούμενη) Οδηγία είχε ενσωματωθεί στην Ελληνική Νομοθεσία με το Ν. 2472/1997.

Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες έχουν να κάνουν με τα προσωπικά δεδομένα, διασφαλίζονται ως απόρρητες με την τήρηση της νομοθεσίας για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.