Γιατί να φτιάξω επαγγελματική ιστοσελίδα;-Project57

6 λόγοι που μπορεί να σας πείσουν.
Γιατί να φτιάξω επαγγελματική ιστοσελίδα;

Μια επιχείρηση, εταιρεία ή κατάστημα, πλέων εν έτη 2020 είναι απαραίτητο να έχει μια επαγγελματική ιστοσελίδα και γενικά μια καλή προβολή στο τομέα του διαδικτύου. Τα είδη των ιστοσελίδων που μπορούν να δημιουργηθούν είναι πολλά και αντιπροσωπεύουν οποιοδήποτε κλάδο δραστηριοποιήστε.

1. Η σύγχρονη ιστοσελίδα ισούται με μια σύγχρονη επιχείρηση.

Στην εποχή που ζούμε, ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες αντιλαμβάνονται πως το διαδίκτυο και η προβολή τους σε αυτό, δεν είναι κάτι άλλο παρά μόνο ένας καλός τους σύμμαχος.

Έχοντας επαγγελματική ιστοσελίδα αποκτάτε μια εικόνα και μια μόνιμη θέση στις αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες και οι εν δυνάμει πελάτες σας. Βέβαια η εξέλιξη και η μελλοντική πορεία που θα έχει η επιχείρησή σας, εξαρτάται αποκλειστικά από το πλάνο και την στρατηγική που θα ακολουθήσετε, έχοντας κατά νου το στόχο που θέλετε να επιτύχετε.

Το internet είναι βασιλιάς της πληροφορίας, της επικοινωνίας, της ψυχαγωγίας αλλά και της προώθησης – διαφήμισης υπηρεσιών – προϊόντων, μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων.

Η επιχείρηση σας πέρα από σύγχρονη θα πρέπει να δείχνει και σύγχρονη.
Ξεκινώντας λοιπόν το πρώτο βήμα, που είναι η δημιουργία ιστοσελίδας εισέρχεστε στην μεγάλη αγορά που ονομάζεται διαδίκτυο.

Πολλοί λένε έχω ήδη πολύ δουλειά, γιατί να φτιάξω επαγγελματική ιστοσελίδας;

2. Έχοντας επαγγελματική ιστοσελίδα, αυξάνεται το κύρος, η αξιοπιστία & η φήμη της επιχείρησή σας.

Οι άνθρωποι πλέον πριν “αγοράσουν” κάτι, ότι και να είναι αυτό, από ένα ζευγάρι παπούτσια, να βρουν ένα καλό λογιστή, μέχρι και να δουν τι μπορούν να επισκεφθούν σε ένα καλοκαιρινό προορισμό τους, συμβουλεύονται το διαδίκτυο.

Συμβουλεύονται δηλαδή τις ιστοσελίδες που βρίσκονται μπροστά τους σε μια συγκεκριμένη αναζήτηση που έκαναν.

  • Γιατί να μην είναι και η ιστοσελίδα της επιχείρησης σας σε αυτά τα αποτελέσματα;
  • Γιατί να μην μάθουν για εσάς και γι’αυτό που προσφέρετε μέσα από μια επαγγελματική ιστοσελίδας;

3.Έχοντας ιστοσελίδα, έχετε μόνιμα μια διαφήμιση για την επιχείρησή σας.

Με την κατασκευή επαγγελματικής ιστοσελίδας, αποκτάτε την δυνατότητα να προβάλετε και να προωθείτε την εταιρεία και τις υπηρεσίες σας, σε εκατομμύρια κόσμο. Παρουσιάζετε εύκολα με τον δικό σας τρόπο και φιλοσοφία αυτά που προσφέρετε. Αυτό μπορεί να πραγματοποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα τα οποία ορίζονται από εσάς.

Σε αυτό το σημείο να πω, πως μια εποικοδομητική και αποδοτική στρατηγική προώθησης ιστοσελίδας γίνεται μαζί με την βοήθεια ενός ειδικού. Ο οποίος, αναλαμβάνει να σας καθοδηγήσει και να προχωρήσει σε τακτικές, οι οποίες είναι αναγκαίες ακριβώς για την επιχείρηση σας .

Κάθε επιχείρηση απαιτεί ειδικούς χειρισμούς και διαφορετικά πλάνα προώθησης. Καθώς οι ανάγκες στόχευσης σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό διαφέρουν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι προσέγγισης.

4. Προβολή της επιχείρησης 24/7

Το υπέρτατο πλεονέκτημα στο να δημιουργήσει κάποιος την δικιά του ιστοσελίδα, είναι πως αυτή θα είναι διαθέσιμη έτοιμη να εξυπηρετήσει κάποιον πελάτη 24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο.

Θα συμφωνήσετε πως αυτό είναι ανέφικτο από πολλές απόψεις για ένα φυσικό κατάστημα ή κάποιο γραφείο παροχής υπηρεσιών.

5.Ποιοτικότερη εξυπηρέτηση πελατών.

Μέσα από την ιστοσελίδα σας μπορείτε να προβάλλετε τις υπηρεσίες, τα προϊόντα σας, να παρέχετε αναλυτικότατες περιγραφές, αναλυτικά κείμενα, πληροφορίες για το ποιος είστε ή ποια είναι η εταιρεία σας και τέλος να προβάλετε εικόνες, βίντεο και οποιοδήποτε άλλο οπτικοακουστικό μέσο χρειάζεστε.

Όλα αυτά δίνουν στο κόσμο να κατανοήσει καλά αυτό που εσείς του παρέχετε και αυτό που εσείς θέλετε να πουλήσετε, με αποτέλεσμα να τον πείσετε στην συνέχεια και να αγοράσει από εσάς.

Σε μια σύγχρονη, ελκυστική και με ποιοτικό περιεχόμενο ιστοσελίδα ο πελάτης αντιλαμβάνεται αμέσως πως έχει να κάνει με μια σοβαρή εταιρεία ή κάποιο σοβαρό κατάστημα που αξίζει τον χρόνο να ασχοληθεί να μάθει και να συνεργαστεί και πως δεν είναι χάσιμο χρόνου.

Επιπλέον δημιουργώντας blog, μέσα στην ιστοσελίδα κάτι το οποίο είναι ιδιαιτέρως σημαντικό, μπορείτε να κρατάτε ενήμερους, να δίνετε συμβουλές ή ακόμα να κάνετε προσφορές σε ανθρώπους που μπορεί να ενδιαφέρονται.

Τέλος οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν τα ερωτήματά τους μέσω φόρμας επικοινωνίας (email), αλλά και μέσω live chat για πιο άμεση και γρήγορη επικοινωνία μαζί σας.

6. Δυνατότητα προβολής της επαγγελματικής σας ιστοσελίδας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Έχοντας ιστοσελίδα μπορείτε να προβάλετε σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οποιαδήποτε σελίδα και οποιοδήποτε άρθρο του blog σας.

Αυτή η ενέργεια σας προσφέρει μεγιστοποίηση του δικτύου προβολής, με αποτέλεσμα να σας μάθει και να σας γνωρίσει ευρύτερο μέρος του κοινού.

Ιδανικό είναι να συνδυάζεται και η παρουσία σας στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin).

Αυτό θα έχει ως απώτερο σκοπό να αυξηθούν οι πωλήσεις σας, αλλά και η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

Κλείνοντας.

Η παρουσία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα η παρουσίαση της επαγγελματικής ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να γίνει ένα επιπλέον εργαλείο της δουλειάς σας. Δεν θα πρέπει να το θεωρήσετε δεδομένο και να το παραμελείτε.

Εάν ένας πελάτης μπει στην ιστοσελίδα σας και την δει παρατημένη “παλιά”, ίσως με λάθη ή ακόμη δύσκολη στην λειτουργία της και ζοριστεί να βρει αυτό που θέλει, τότε θα φύγει. Κάτι που είναι αρνητικό για την εικόνα σας και είμαι σίγουρος πως κανείς δεν το θέλει αυτό.

Μην ξεχνάτε πως για να έρθουν πωλήσεις και επιθυμητά αποτελέσματα χρειάζεται η προβολή η δικτύωση και το marketing, ώστε το brand της επιχείρησης σας να γίνει γνωστό.

Η ιστοσελίδα είναι η βιτρίνα σας διαδίκτυο.

“ Σκεφτείτε πως θα σας φαινόταν, αν εκεί που περπατάγατε βλέπατε μια είσοδο ενός γραφείου ή μια βιτρίνα ενός εμπορικού καταστήματος λερωμένη, μισοάδεια και χωρίς τα απαραίτητα διακριτικά για το τι είναι και τι προσφέρει;

“ Σίγουρα δεν θα σας έκανε καμία εντύπωση και θα προσπερνούσατε.

Σκεφτείτε τώρα το ίδιο με μια ιστοσελίδα. Απλά τώρα την βόλτα δεν την κάνετε με τα πόδια αλλά με την βοήθεια ενός υπολογιστή μέσα από τα “clicks” ή μέσα από ένα smartphone.

Γι’ αυτό και χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο να είναι το τελικό αποτέλεσμα αντιπροσωπευτικό της επιχείρησης σας και του κοινού στο οποίο απευθύνεστε.

Μοιραστείτε με φίλους

Leave a comment

Προτιμήσεις απορρήτου
GDPR | Πολιτική απορρήτου | ασφάλεια & προσωπικά δεδομένα

Τι είναι ο «GDPR»– Ισχύουσα Νομοθεσία
Ο GDPR (General Data Protection Regulation General Data Protection Regulation )- «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων» [Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, αφορά στην διαμόρφωση ενός ενιαίου νομοθετικού πλαισίου για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντικαθιστά την προηγούμενη Νομοθεσία «Οδηγία 95/46/ΕΚ». Η (προηγούμενη) Οδηγία είχε ενσωματωθεί στην Ελληνική Νομοθεσία με το Ν. 2472/1997.

Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες έχουν να κάνουν με τα προσωπικά δεδομένα, διασφαλίζονται ως απόρρητες με την τήρηση της νομοθεσίας για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.