Γιατί πρέπει να έχω Facebook Page & παρουσία στα Social Media;
Πίνακας Περιεχομένων
Facebook Page & παρουσία στα Social Media.
Στην εποχή των Social Media, δεν αρκεί απλά μια επιχείρηση να έχει μια καλοφτιαγμένη ιστοσελίδα. Θα πρέπει να έχει και μια “σοβαρή παρουσία στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα”.
Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε γιατί πρέπει να έχω Facebook Page & παρουσία στα Social Media;.
Με τον όρο “σοβαρή παρουσία στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα” δεν εννοούμε την απλή δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook ή στο Instagram, με λίγες βασικές πληροφορίες και 5 – 6 φωτογραφίες.
Παρουσία στα Social Media σημαίνει, αλληλεπίδραση με το κοινό μου, απαντάω άμεσα στις ερωτήσεις και στα σχόλια που δέχομαι, ενημερώνω τη σελίδα μου συχνά με ανανεωμένο περιεχόμενο αν όχι καθημερινά, ενημερώνω το κοινό μου με τα νέα της επιχείρησής, δίνω πληροφορίες, συμβουλές, χρήσιμους οδηγούς κ.α.
Αρκετοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν πως το να ανοίξουν μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook είναι απλό και πως δεν χρειάζεται πολύ δουλεία και ασχολία μετά… Αυτό όμως είναι λάθος και μόνο αρνητικά μπορεί να φέρει. Πάντα σε αντίθεση με μια στοχευμένη και σωστή προσέγγιση.
Γιατί πρέπει να έχω Facebook Page & παρουσία στα Social Media; Πάμε να δούμε λίγα περισσότερα σχετικά με αυτό.
Πως διαφέρει το Facebook Page από το Facebook Profile.
Το προφίλ στο Facebook μας προσφέρει τη δυνατότητα να κάνουμε αιτήματα φιλίας σε φίλους και σε αγνώστους. Επίσης μπορούμε να να τους στείλουμε προσωπικά μηνύματα, να σχολιάσουμε στις αναρτήσεις τους, ακόμη και να δημοσιεύσουμε κάτι στο χρονολόγιό τους.
Αντίθετα, η επαγγελματική σελίδα στο Facebook λειτουργεί διαφορετικά με τους χρήστες, καθώς είναι άλλος ο βασικός της σκοπός.
Στην Facebook Business Page, δεν μπορούμε να κάνουμε αιτήματα φιλίας.
Μπορούμε μόνο να προσκαλέσουμε άτομα που είναι ήδη φίλοι στο προσωπικό μας προφίλ.
Επιπλέον η επαγγελματική Facebook Page, έχει κάποιες δυνατότητες οι οποίες απουσιάζουν από το απλό προφίλ.
Αρχικά μπορούμε να στήσουμε μια σελίδα με τέτοιο τρόπο, ώστε μια επιχείρηση να μπορεί να μεταδώσει με επαγγελματικό τρόπο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τα οποία προσφέρει. Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό ακολούθων. Δεν υπάρχει όριο στα likes.
Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα για προώθηση της επαγγελματικής σελίδας μέσα από τις πληρωμένες διαφημίσεις του Facebook, καθώς και να διαφημίσετε τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας, αλλά και την ιστοσελίδα σας με διαφόρους τρόπους.
Τέλος στην επαγγελματική Facebook σελίδα, υπάρχει πρόσβαση σε αναλυτικά στατιστικά, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για:
- Ν κατανοήσετε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τη σελίδα σας.
- Να βλέπετε μετρήσεις σχετικά με την απόδοση και την απήχηση της σελίδας σας.
- Να μαθαίνετε ποιες δημοσιεύσεις έχουν μεγαλύτερη απήχηση και να αντιλαμβάνεστε τι είναι αυτό που αρέσει στο κοινό σας.
Επίσης υπάρχει πληθώρα στατιστικών και για τον τομέα των διαφημίσεων.
Να θυμάστε ένα Facebook Business Page μας βοηθάει να χτίσουμε μια γέφυρα εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, αλλά μας δίνει και τη δυνατότητα να μας εμπιστευτεί και κάποιος νέος εν δυνάμει πελάτης.
Γιατί πρέπει να έχω Facebook Page;
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μικρών ή μεγάλων δεν έχει καμία σημασία, που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, μπορούν και έχουν την ευκαιρία να προωθήσουν την επιχείρησή τους με ισχυρούς και αποτελεσματικούς τρόπους.
Μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας, να προσελκύσετε νέους και να αλληλεπιδράσετε μαζί τους, μαθαίνοντας τα ενδιαφέροντα τους, έτσι ώστε να μπορέσετε να προωθήσετε με επιτυχημένη και σωστή στρατηγική, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Το Facebook Page βοηθάει:
- Να προσεγγίσετε εκατομμύρια χρήστες, με αποτέλεσμα να γίνουν συνεργάτες ή πελάτες σας.
- Να στοχεύσετε σε συγκεκριμένο κοινό το οποίο ταιριάζει σε εσάς και στην επιχείρησή σας.
- Να αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.
- Να προσεγγίσετε άτομα στοχευμένα και μαζικά μέσω των κατάλληλων διαφημίσεων.
Μια Business Facebook Page είναι must στις μέρες μας.
Μολονότι οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα αυξάνονται συνεχώς, η ανάγκη για καλύτερη, ευρεία και στοχευμένη προβολή ή διαφήμιση είναι μονόδρομος.
Για την εταιρεία ή την επιχείρηση η οποία θέλει να θεωρεί τον εαυτό της και να είναι πραγματικά ανταγωνιστική, επιβάλλεται να έχει στα περισσότερα αν όχι σε όλα, μια επαγγελματική παρουσία και κινητικότητα.
Σε αυτό το σημείο επιτρέψτε μου να τονίσω, πως τα Social Media κανάλια που υπάρχουν εκεί έξω, δεν είναι όλα για όλους. Εξαρτάται από την στόχευση, το επιθυμητό κοινό προσέγγισης, αλλά και το ύφος της αντίστοιχης επιχείρησης.
Κλείνοντας, γι αυτόν ακριβώς το λόγο είναι καλύτερη η προσέγγιση σε κάποιον υπεύθυνο πάνω σε αυτόν τον τομέα, ο οποίος θα γνωρίζει και θα είναι πρόθυμος να σας αναλύσει, δημιουργώντας για εσάς – με εσάς ένα πλάνο marketing και όχι μόνο, με αποτέλεσμα να πάτε την επιχείρησή σας ένα βήμα μπροστά.