Διαφήμιση στο Google
Η διαφήμιση Google Ads είναι ένα εργαλείο στοχευμένης διαφήμισης στο Internet. Φροντίζει να προβάλει το διαφημιστικό μήνυμα της επιχείρησής σας, σε συγκεκριμένες αναζητήσεις, μέσα από συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
01. Διαφήμιση στο Google Ads (Adwords)
Το Google Ads ή αλλιώς Google Adwords διευκολύνει να παρουσιάσετε στον κόσμο τι είναι αυτό που προσφέρετε εσείς και η εταιρεία σας. Αυτό μπορεί να είναι υπηρεσία ή κάποιο προϊόν και να προωθήσετε με αυτόν τον τρόπο τη δουλειά σας.
Επίσης επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων κειμένου ή banner, με προβολή της διαφήμισης στα αποτελέσματα του Google Search καθώς και σε συνεργαζόμενες ιστοσελίδες της Google που δέχονται διαφημίσεις .
Έτσι θα μπορέσετε:
- Να προσεγγίσετε νέους χρήστες που αναζητούν αυτά που προσφέρετε και να μάθουν για την επιχείρησή σας.
- Να προσελκύσετε χρήστες στον ισότοπο σας.
- Να αγοράσουν την υπηρεσία σας ή το προϊόν σας.
- Να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες.
- Να σας επισκεφθούν στο φυσικό σας χώρο ή κατάστημα.
- Να σας καλέσουν στο τηλέφωνο επικοινωνίας.
01. Διαφήμιση στο Google Ads (Adwords)
Το Google Ads ή αλλιώς Google Adwords διευκολύνει να παρουσιάσετε στον κόσμο τι είναι αυτό που προσφέρετε εσείς και η εταιρεία σας. Αυτό μπορεί να είναι υπηρεσία ή κάποιο προϊόν και να προωθήσετε με αυτόν τον τρόπο τη δουλειά σας.
Επίσης επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων κειμένου ή banner, με προβολή της διαφήμισης στα αποτελέσματα του Google Search καθώς και σε συνεργαζόμενες ιστοσελίδες της Google που δέχονται διαφημίσεις .
Έτσι θα μπορέσετε:
- Να προσεγγίσετε νέους χρήστες που αναζητούν αυτά που προσφέρετε και να μάθουν για την επιχείρησή σας.
- Να προσελκύσετε χρήστες στον ισότοπο σας.
- Να αγοράσουν την υπηρεσία σας ή το προϊόν σας.
- Να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες.
- Να σας επισκεφθούν στο φυσικό σας χώρο ή κατάστημα.
- Να σας καλέσουν στο τηλέφωνο επικοινωνίας.
02. Διαφήμιση στο Google Ads & τρόποι προβολής
Υπάρχουν δύο βασικοί “τρόποι” διαφήμισης στο Google Ads.
- Ο πρώτος είναι και ο δημοφιλέστερος. Διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης.(Search Network campaigns).
Η διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης ή αλλιώς Pay-Per-Click (PPC), αποτελεί έναν στοχευμένο τρόπο, ώστε να προσεγγίσετε το σωστό κοινό, την στιγμή που πρέπει, μέσα από λέξεις ή φράσεις κλειδιά, στα αποτελέσματα αναζήτησης. - Ο δεύτερος τρόπος είναι μέσω του δικτύου προβολής. (Display Network campaigns).
H διαφήμιση στο δίκτυο προβολής, αποτελεί πάλι στοχευμένο τρόπο προσέγγισης κοινού αλλά σε μεγαλύτερη εμβέλεια σε σχέση με την πρώτη.
Η διαφήμιση αυτή είναι σε μορφή banner και μπορεί να εμφανιστεί παντού. Σε ιστοσελίδες, αλλά και στο Gmail. Όπου δηλαδή η Google προβάλει διαφημίσεις της.
Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος προβολής για μια διαφήμιση, αρκεί να ξέρετε το που και τι θέλετε να στοχεύσετε.
02. Διαφήμιση στο Google Ads & τρόποι προβολής
Υπάρχουν δύο βασικοί “τρόποι” διαφήμισης στο Google Ads.
- Ο πρώτος είναι και ο δημοφιλέστερος. Διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης.(Search Network campaigns).
Η διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης ή αλλιώς Pay-Per-Click (PPC), αποτελεί έναν στοχευμένο τρόπο, ώστε να προσεγγίσετε το σωστό κοινό, την στιγμή που πρέπει, μέσα από λέξεις ή φράσεις κλειδιά, στα αποτελέσματα αναζήτησης. - Ο δεύτερος τρόπος είναι μέσω του δικτύου προβολής. (Display Network campaigns).
H διαφήμιση στο δίκτυο προβολής, αποτελεί πάλι στοχευμένο τρόπο προσέγγισης κοινού αλλά σε μεγαλύτερη εμβέλεια σε σχέση με την πρώτη.
Η διαφήμιση αυτή είναι σε μορφή banner και μπορεί να εμφανιστεί παντού. Σε ιστοσελίδες, αλλά και στο Gmail. Όπου δηλαδή η Google προβάλει διαφημίσεις της.
Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος προβολής για μια διαφήμιση, αρκεί να ξέρετε το που και τι θέλετε να στοχεύσετε.
PPC & Display Remarketing
Μετατρέψτε τους “πιθανούς πελάτες” σε “πραγματικούς πελάτες”.
Το καλό με το Remarketing είναι ότι μπορεί η διαφήμιση σας να προσελκύσει ξανά και ξανά τον επισκέπτη που εξέφρασε το ενδιαφέρον του σε μια υπηρεσία ή κάποιο προϊόν. Προβάλλοντας του τη διαφήμισή σας με μια διαδραστική φωτογραφία (banner) με μια ενδιαφέρουσα περιγραφή, μέσω του Google Reamrketing Display, του υπενθυμίζετε κάτι που μπορεί να ξέχασε.
Διαφήμιση στο Google & Στρατηγική
01. Πλάνο
Από ένα ξεκάθαρο και λειτουργικό πλάνο, έχετε μόνο να κερδίσετε. Με καθορισμό των στόχων, έρευνα της αγοράς και ανάλυση του ανταγωνισμού, λαμβάνετε μια αποτελεσματική, κερδοφόρα και οικονομική διαφήμιση.
03. Αναφορά
Πλήρης διαφάνεια, αναλυτική αναφορά για την απόδοση της διαφήμισης σας, αναλυτικότερα στατιστικά της καμπάνιας, των ομάδων στόχευσης μεμονωμένα, στο κόστος, στο ενδιαφέρον, αλλά και στις μετατροπές (Conversion Rate).
02. Στόχευση
Στοχευμένο κοινό την στιγμή που ψάχνει, ίσον ευχαριστημένο κοινό. Ομάδες στόχευσης, Audiences, Content Targeting, Reamarketing, Bid Optimization κ.α. Είναι κάποιες από τις δυνατότητες μιας αποτελεσματική & όχι σπάταλης διαφήμιση.
04. Εναλλαγή
Η διαφήμισεις στο Google Adwords, είναι άκρος δυναμικές. Απαιτούν συνεχή παραμετροποίηση, συχνή ανανέωση, ελκυστικές διαφημίσεις και περιεχόμενο, εύρεση και στόχευση νέου κοινού, “παρακολούθηση” του κοινού και επαναλαμβανόμενη διαφήμιση.
01. Πλάνο
Από ένα ξεκάθαρο και λειτουργικό πλάνο, έχετε μόνο να κερδίσετε. Με καθορισμό των στόχων, έρευνα της αγοράς και ανάλυση του ανταγωνισμού, λαμβάνετε μια αποτελεσματική, κερδοφόρα και οικονομική διαφήμιση.
02. Στόχευση
Στοχευμένο κοινό την στιγμή που ψάχνει, ίσον ευχαριστημένο κοινό. Ομάδες στόχευσης, Audiences, Content Targeting, Reamarketing, Bid Optimization κ.α. Είναι κάποιες από τις δυνατότητες μιας αποτελεσματική & όχι σπάταλης διαφήμιση.
03. Αναφορά
Πλήρης διαφάνεια, αναλυτική αναφορά για την απόδοση της διαφήμισης σας, αναλυτικότερα στατιστικά της καμπάνιας, των ομάδων στόχευσης μεμονωμένα, στο κόστος, στο ενδιαφέρον, αλλά και στις μετατροπές (Conversion Rate).
04. Εναλλαγή
Η διαφήμισεις στο Google Adwords, είναι άκρος δυναμικές. Απαιτούν συνεχή παραμετροποίηση, συχνή ανανέωση, ελκυστικές διαφημίσεις και περιεχόμενο, εύρεση και στόχευση νέου κοινού, “παρακολούθηση” του κοινού και επαναλαμβανόμενη διαφήμιση.
Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα της επιχείρησής σας ;
Εάν ψάχνεται κάποιον να σας καθοδηγήσει και να αναλάβει τη διαφήμιση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο …
Εμπιστευτείτε το σε εμάς ξέρουμε τον τρόπο!
Κλείστε την επιθυμητή ημέρα και ώρα, και θα συζητήσουμε τις ανάγκες του project σας και πώς μπορούμε να συνεργαστούμε.
Έχετε απορίες ;
Το Google Ads λειτουργεί εμφανίζοντας τη διαφήμισή σας, όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο διαδίκτυο με λέξεις κλειδιά.
Σε κάθε αναζήτηση που πραγματοποιείται στη Google, συναντάμε με την εξής σειρά τα αποτελέσματα:
- Πρώτα βγαίνουν στα πρώτα 4 αποτελέσματα, πληρωμένες διαφημίσεις Google Ads.
- Στη συνέχεια ακολουθούν οι ιστοσελίδες με βάση τα οργανικά αποτελέσματα και την ανάλογη κατάταξη τους.
- Και τέλος τα 3 τελευταία αποτελέσματα ανήκουν πάλι στις πληρωμένες διαφημίσεις της Google.
Αποτέλεσμα λοιπόν των Google Adwords είναι να είναι σχεδόν πάντα ορατές οι διασαφήσεις μας στους επίδοξους μελλοντικούς πελάτες, καθώς είναι πληρωμένες και οι μηχανή αναζήτησης τις βγάζει πάντα μπροστά, ανεξαρτήτως κατάταξης οργανικών αποτελεσμάτων καθώς υπάρχει πλεονέκτημα.
Υπάρχουν τρεις τύποι Διαφημίσεων στη Google:
Καμπάνιες για το Δίκτυο αναζήτησης:
- Αυτές οι διαφημίσεις είναι σε μορφή κειμένου και εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων της Αναζήτησης Google, όταν κάποιος χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αντίστοιχο με αυτά που προσφέρετε.
Καμπάνιες του Δικτύου προβολής:
- Αυτές οι διαφημίσεις είναι σε μορφή εικόνας και εμφανίζονται σε ιστοτόπους ή εφαρμογές που επισκέπτονται οι πελάτες σας.
Καμπάνιες βίντεο:
- Αυτές οι διαφημίσεις είναι που εμφανίζονται σε μορφή βίντεο 6 ή 15 δευτερολέπτων, πριν ή κατά τη διάρκεια ενός περιεχομένου στο YouTube.
Η διαφήμιση PPC εμφανίζεται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης βάση συγκεκριμένων λέξεων-φράσεων κλειδιών που αναζητά ο δυνητικός αγοραστής σας “δωρεάν”.
Λειτουργικά, αυτό που συμβαίνει είναι ότι πληρώνετε για τη διαφήμιση μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτήν («Pay Per Click» PPC). Αλλιώς το budget σας δεν μειώνεται.
Το CPC μετρά το συνολικό κόστος ανά κλικ των διαφημίσεων PPC. Για παράδειγμα, εάν πληρώσατε 100€ για τη διαφήμισή σας και πάρετε 100 κλικ, ξοδεύετε 1€ ανά κλικ για τη διαφήμιση. Καθώς αρχίζετε να κερδίζετε περισσότερα κλικ από αυτά που αρχικά πληρώσατε, το CPC σας θα μειωθεί. Κάτι που αποτελεί σαφή ένδειξη μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας.
Είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν έναν επιθυμητό στόχο δηλαδή (μια αγορά) σε σχέση με το συνολικό αριθμών επισκεπτών.
Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών (Conversion Rate) υποδηλώνει μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ και μια επιτυχημένη διαφήμιση.
Και οι δύο τρόποι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους αλλά εξίσου αποδοτικοί στη χρήση τους.
- Το Google Ads είναι “πληρωμένη διαφήμιση” η οποία βοηθάει να εμφανιστεί η διαφήμισή σας άμεσα και στοχευμένα εκεί που πρέπει.
- Το SEO έχει να κάνει με τα “οργανικά αποτελέσματα”. Δηλαδή με τα υπόλοιπα πλην των διαφημίσεων. Φυσικά και αυτό είναι στοχευμένος τρόπος, γιατί η προβολή και η κατάταξη θα γίνετε με βάση των λέξεων κλειδιών.
Η διαφορά είναι πως το SEO απαιτεί χρόνο για να φανούν τα αποτελέσματα. Αλλά με συνεχή βελτίωση, σύμφωνα πάντα με τους νέους αλγορίθμους της Google, πετυχαίνουμε άνοδο και παραμονή στις θέσεις που κερδίζουμε.
Σε αντίθεση με το Google Ads έχουμε άμεσα αποτελέσματα και προβολή της διαφήμισης μας, αλλά για όσο διαθέτουμε κάποιο ημερήσιο budget. Η πληρωμένη διαφήμιση βοηθάει πάρα πολύ μια νέα επιχείριση η οποία ξεκινάει τώρα με αποτέλεσμα να γίνει γνωστή στο κόσμο. Επίσης βοηθάει ένα κατάστημα να προωθήσει ένα καινοτόμο προϊόν, αλλά και να φέρει πίσω επισκέπτες που είδαν ένα προϊόν ή βάλανε κάτι στο καλάθι τους.
Εάν με ρωτάτε, ο συνδυασμός αυτών των δύο είναι το καλύτερο. Αλλά μέλημα σας είναι να υπάρχετε στα οργανικά αποτελέσματα.
Η απόφαση είναι δική σας!
Το κόστος του Google Ads καθορίζεται από τις ρυθμίσεις του προϋπολογισμού σας. Χρεώνεστε μόνο όταν οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τη διαφήμισή σας (CPC), για παράδειγμα όταν κάποιος κάνει κλικ για να επισκεφθεί τον ιστότοπό σας.
Με το Google Ads, δεν υπάρχει ελάχιστη δαπάνη ούτε υποχρεωτική διάρκεια. Μπορούν οι διαφημίσεις σας να διακοπούν ανά πάσα στιγμή.
Το κόστος ενός κλικ, μπορεί να διαφέρει με βάση διάφορους παράγοντες.